1: Aftellen....

17 december 2018 - Arnhem, Nederland

Ik kijk even op m'n aftel appje....nog 4 dagen, 10 uren, 34 minuten en 23...22...21...20 seconden...... Nog een paar dagen werken en dan gaan we weer naar Taiwan, eindelijk! Hier hebben we zo lang naar toe geleefd. We zijn er al vaker geweest, dit wordt de derde keer en voor mij persoonlijk zelfs al de vierde keer.

Op deze plek zal ik onze reiservaringen en avonturen met jullie delen. Het belooft weer een heerlijke reis te worden. Ik heb net de cheques die we gaan overhandigen in het kindertehuis gelamineerd. Dochterlief heeft op eigen initiatief een "lege flessenactie" op touw gezet om geld op te halen voor het Cathwel, het kindertehuis waar allebei de kinderen als baby de eerste maanden hebben doorgebracht. Vanuit alle hoeken heeft ze flessen en donaties gekregen en met behulp van haar school en de plaatselijke Jumbo supermarkt is dat bedrag mooi opgelopen... Aanstaande woensdag krijgt zij van de supermarkteigenaar officieel de cheque met het bedrag overhandigd.

Vanavond nog even de fotospullen verder in orde maken, accu's opladen, lenzen controleren en de laptop prepareren... En intussen verder aftellen....

Leuk dat jullie mee lezen, voel je vrij om een reactie te plaatsen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny:
    Super actie van Siri 👌
  2. Mariska reindsen:
    17 december 2018
    Super, siri... Top gedaan! Jullie succes met aftellen en daarna een goeie vlucht! Geniet in taiwan en van elkaar... liefs maris
  3. Marjanne Helmink:
    17 december 2018
    Geweldig, wat een super meid!
    Wat zullen jullie trots zijn!
    Heel veel plezier en kostbare momenten samen in Taiwan. Ik volg jullie graag.
  4. Bianca Goossens:
    17 december 2018
    Wat een mooie actie🙏. Veel voorpret alvast en ik ga jullie graag volgen. Bijzondere tijd samen gewenst
  5. Bianca:
    17 december 2018
    Top dame ben benieuwd wat voor mooi bedrag je van de jumbo krijg
    Zo leuk initiatief van Siri
  6. Gerrie:
    17 december 2018
    Echt een mooi idee van Siri. Zo lees jer er over en nu staan jullie bijna voor die mooie teis. Ga julue zeker weer volgen en kijk uit naar alie mooie verhalen. Alvast een hele mooie reis.
  7. Wachou:
    Goed bezig Siri..veel plezier in Taiwan
  8. Bianca Taalman:
    17 december 2018
    Wat een mooie actie Siri. Daar zuilen ze in Cathwel heel blij mee zijn.
    Heel veel plezier in het mooie Taiwan en we kijken uit na jullie verhalen.
  9. Gerlinde van Delft:
    17 december 2018
    Geniet van jullie mooie tijd in Taiwan!
  10. Opa en oma:
    17 december 2018
    Wij zijn maar wat trots op onze kleindochter met haar actie!!
    Een goeie reis en heel veel plezier daar .
    En......natuurlijk lezen en kijken we mee!!
  11. Jacqueline masbaitoeboen:
    18 december 2018
    Heel veel plezier en genieten 😘
  12. Inge Vranken:
    18 december 2018
    Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier daar! Leuk om op afstand jullie reis te volgen!
  13. Elma van Mourik:
    18 december 2018
    Ik volg jullie graag met dit nieuwe avontuur.
  14. Frans.:
    18 december 2018
    Wij wensen jullie een mooie reis toe,en zullen jullie zeker blijven volgen.
  15. Oma Toos:
    19 december 2018
    Oh leuk Marco dat je ons weer op de hoogte houd, dan ben ik er toch weer een beetje bij. En Siri... wat super dat je deze acktie voor kinderen die het niet zo goed hebben als jullie toch maar mooi gedaan hebt❤️
  16. Jan en Nettie van Loon:
    19 december 2018
    wij wensen jullie een heel fijne tijd in Taiwan,en vinden het leuk om jullie
    zo te kunnen volgen