17: Bijna thuis...

4 januari 2019 - Le Mesnil-Amelot, Frankrijk

Vanmorgen was het erg vroeg... Om 6.00u zijn we opgestaan, om 7.00u konden we ontbijten en om 8.00u werden we al opgehaald om weer naar het vliegveld gebracht te worden. Henry stond netjes op tijd voor de deur van het hotel. Op Taoyuan Airport hebben we ingecheckt bij Air France, onze maatschappij voor de terugvlucht. We werden heel vriendelijk geholpen en er kwam zelfs een mevrouw van het grondpersoneel een foto maken van ons. Ik denk dat we binnenkort weer ergens op een folder van Air France staan of zo. Zo hebben we ook al in de Ikea catalogus gestaan in Taiwan, echt waar...

20190104_094930

Een aantal jaren geleden werkte Nicole nog bij Ikea en hadden we een familiedag, een speciale dag voor personeel en familie. Op die dag kon je op de foto in een fauteuil voor een green screen, zodat ze de rest er achter konden projecteren op de foto. Als je je foto liet maken kreeg je een weekje later je eigen Privé catalogus met jouw foto op de voorkant thuisgestuurd. Wij zijn dus ook op de foto gegaan en hebben onze catalogus thuis gestuurd gekregen. Nou blijkt dat ze de foto's die toen gemaakt zijn, in ieder geval die van ons, gebruikt hebben in de catalogus van Ikea in Taiwan! Nooit geweten, nooit een cent voor gezien... :-)

20190104_092045

Anyways... De vlucht met Air France naar Parijs was niet zo denderend. Personeel was niet vriendelijk, niet iedereen kreeg drankjes als er rond gegaan werd. Nicole kreeg heel erg last van de muggenbulten die ze gisteren opgelopen heeft in de zoo. Zo erg dat ze er bijna niet met op kan staan of lopen. En dus hebben we een rolstoel geregeld toen we aan kwamen op Charles de Gaulle Airport... Wel makkelijk hoor, overal binnendoor, met een busje maar de gate gebracht worden...lekker luxe net als 2 jaar geleden toen oma er bij was... :-)

20190104_191316

En nu zit ik dit dus allemaal te schrijven op het vliegveld in Parijs, wachtend op onze KLM vlucht naar Amsterdam. Over 45 minuten gaan we weer vliegen. En als het goed is staat op Schiphol onze taxi al op ons te wachten....ben benieuwd....