4: Touchdown

22 december 2018 - Taipei, Taiwan

En ja hoor....we zijn er! Na een voorspoedige vlucht (uiteindelijk toch maar 10 minuten vertraging vanwege wind mee en bergaf) zijn we weer op Taiwanese bodem geland. Henry stond ons al op te wachten om ons naar ons hotel te brengen. We hebben onderweg heerlijk nog een paar oer-Taiwanese files mee gepikt... Die zijn over het algemeen nog wat massaler dan de Nederlandse versies. Nog even een heerlijk hapje gegeten en nu weer het bed in, het is hier nu 21.20u, zeven uur later dan bij jullie.

Morgen gaan we al weer vroeg op pad, naar Taichung. Daar hebben we een ontmoeting met de biologische moeders van onze kids... Natuurlijk hebben we kadootjes uit Nederland mee genomen. Het gaat een geweldige, maar zeer emotionele dag worden...

Slaap lekker, wordt vervolgd.

Groetjes, Marco

1. Opa en oma:
    22 december 2018
    Dan wensen wij jullie welterusten, slaap lekker. Wees er van overtuigd dat we zeker morgen in gedachten bij jullie zijn!! Extra knuffel voor allemaal!!
  2. Natasja van der heijden:
    22 december 2018
    Spannende dag morgen 23 december. Heel veel plezier met de ontmoeting.
  3. Esther:
    22 december 2018
    Spannend voor jullie allemaal. Veel plezier!
  4. Nicole Koskamp:
    22 december 2018
    Geniet morgen van die speciale bijzondere dag voor allemaal.
  5. Dagmar & co:
    22 december 2018
    Hopelijk zijn jullie nu heerlijk in dromenland. Voor morgen wensen wij jullie een hele mooie dag toe. Toch weer spannend, maar o zo waardevol! Veel liefs uit Oostenrijk xxx
  6. Inge Vranken:
    22 december 2018
    Geniet van die hele speciale momenten morgen!
  7. Oma Toos:
    23 december 2018
    Goede morgen. Eindelijk op weg naar de moeders, zusje van Mika en.... Broertje van Siri. Geniet van deze mooie maar zeker emotionele dag. In gedachten ben ik bij jullie. Liefs oma Toos. ❤️
  8. Danielle:
    23 december 2018